Turning Donors into Partners

Turning Donors into Partners

Brad Layland, Tom Lin - IVP

SINOPSE

Fundraising can be one of the most stressful parts of ministry. Budget needs are daunting, prospects seem limited, and the cycle is unending. How do we get off of the treadmill of crisis-driven fundraising to more sustainable ministry funding? Professional fundraiser Brad Layland revolutionizes fundraising and transforms it into a relational process where donors truly become partners in ministry. With decades of expertise in leading multimillion-dollar capital campaigns and working with major donors, he offers a more strategic and personalized yet less labor-intensive approach. Practical insights include ten essential elements of a case and four key steps that lead up to making an ask. Ultimately, fundraising is best done in community, and this book will help you develop a community of people who enjoy giving and want your organization to succeed. Fundraising can become a life-giving, energizing experience of developing partners who fuel your ministry's vision. Discover how you can become fully funded and accomplish the work that God has given you to do.

160 páginas

ler amostra agora Adicionar a lista de desejos

Você também pode gostar :)

Os títulos que podem te interessar, de acordo com suas escolhas recentes.

Educação básica e educação superior

Educação básica e educação superior

Ilma Passos Alencastro Veiga

It's a woman's business

It's a woman's business

Ana Fontes

O sapo que queria ser príncipe

O sapo que queria ser príncipe

Rubem Alves

Fazendo mais em menos tempo - Como ser Mais Produtivo

Fazendo mais em menos tempo - Como ser Mais Produtivo

FG Digital

Inside Job

Inside Job

Stephen W. Smith

Poder extra G

Poder extra G

Thati Machado

A terceira linguagem no cross-cultural marketing

A terceira linguagem no cross-cultural marketing

Renato Rodrigues Martins

Querer, poder, vencer

Querer, poder, vencer

Thelma Assis

Literatura juvenil dos dois lados do Atlântico

Literatura juvenil dos dois lados do Atlântico

Ana Margarida Ramos,Diana Navas

Business Ethics in Biblical Perspective

Business Ethics in Biblical Perspective

Michael E. Cafferky

Histórias de Sucesso Vol. 6

Histórias de Sucesso Vol. 6

Álvaro Guzella De Freitas,Carlos Eduardo De Souza Lara,Flavio Waltz,Marcelo Frias,Adriana Figueiredo De Paula,Sonia Bueno,Jose Roberto Silva Coutinho,Juan Pablo Udry,Elaine Regina Ferreira,André Abucham,Jose Francisco Da Silva,Nestor Mariano Felpi,Paulo Pazinatto,Ricardo Rinkevicius,Stefenson Camargo Soalheiro,Gustavo De Carvalho Blasco,Mauricio Vieira Araujo,Laura Barros,Fabiana Monteiro,Mauro Favero,Silvia Regina Cruz Valente,Giuliano De Oliveira Mourão,Melissa Vogel,Carlos De Souza Brancão Filho,Luciana Pavam Ezequiel,Manuela Camargo Bernis,Rafael Nogueira Hubler,Anselmo Parrechio Junior,Gennaro Oddone,Rodrigo Elias Moreira,Cibele Regis Vacchiano,Muna Catarina Hammad,Richard Jesus Natal,Marco Bravo,Magali Leite

Product Marketing Essencial

Product Marketing Essencial

Fernanda Sujto,Bruno Coutinho

Johnny Depp  Biografia ilustrada 

Johnny Depp Biografia ilustrada 

Nick Johnstone

Santa Edwiges

Santa Edwiges

Jerônimo Gasques

Copywriting: O guia definitivo para transformar palavras em ouro

Copywriting: O guia definitivo para transformar palavras em ouro

Jim Edwards

Eu acredito em milagres

Eu acredito em milagres

Gabriel Chalita

Histórias de Sucesso Vol. 10

Histórias de Sucesso Vol. 10

Fabiana Alves Monteiro

Panorama da didática

Panorama da didática

Roberto Valdés Puentes,Andréa Maturano Longarezi

Nothing Less

Nothing Less

Anna Todd,Alexandre Boide

Francisco, o papa dos humildes

Francisco, o papa dos humildes

Andreas Englisch